Supa de pui cu legume

Am primit(la o pomana) aceasta strachina si ce era mai bun si mai romanesc sa fac si sa mananc din ea, decat aceasta supa cu gaina de tara si legume,doar ca eu am pasat legumele;nu-i rau nici asa!!
AVEM NEVOIE DE:
1pui sau mai putin(eu am avut 2aripi)
1ceapa
1morcov
1telina mica sau o felie
1dovlecel
1cana de rosii cherry de la congelator
paste
patrunjel verde
CUM SE PROCEDEAZA:
Carnea de pui spalata se pune intr-un vas cu apa rece pe foc,adunand spuma din cand in cand;dupa ce carnea e aproape fiarta,se adauga legumele curatate,spalate si taiate 
iar dupa ce au fiert bine se strecoara,carnea se da deoparte pentru un rasol(eu nu las carnea in supa),legumele se paseaza cu blenderul vertical
Se amesteca cu supa de la fiert,se condimenteaza,se pune vasul din nou pe foc iar cand incepe sa fiarba se adauga pastele,se lasa 3-4min,se opreste focul,se adauga patrunjelul taiat marunt,apoi se serveste.



   

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme