Gem de visine2

Aceasta este a doua reteta de gem de visine pe care am facut-o,mi s-a parut,nu mi s-a parut,chiar este mai usor de facut si zic eu cu o culoare mai atractiva;de aceea m-am grabit sa o postez,sa nu tin doar pentru mine!!!!!
AVEM NEVOIE DE:2kg de visine,2kg de zahar,1/2lamaie
Am intalnit multe persoane,care atunci cand pregatesc gemuri,pun zahar mai putin indiferent de fructe;eu,avand in vedere ca visinile sunt mai acre decat orice alte fructe,proportia este de 1/1 asa fac eu,nu ma intereseaza parerea nimanui!
Visinile spalate,curatate de samburi,le punem intr-un vas si le pasam cu blenderul vertical dar nu de tot,sa mai ramana ici,colo cate o jumatate de fructa!!punem piureul in vas,adaugam zaharul si fierbem 1h si mai bine pentru ca trebuie sa rezulte un gem nu dulceata cu sirop;la sfarsitul fierberii,adaugam zeama de lamaie,amestecam si punem gemul in borcane curate,rasturnam borcanele cu gura in jos pentru 10min apoi le depozitam la camara.
Un alt an,2017,alta poza dar aceeasi reteta;de aceasta data visinile au fost foarte coapte iar culoarea lor a fost destul de inchisa,de aceea nici gemul nu are o culoare rosiatica,dar pana la urma gustul trebuie sa fie unul foarte bun!
Un alt an 2021,doar in fiecare an fac pentru copii dar am omis sa pun pozele,de aceasta data le-am dat prin masina de tocat 


6 comentarii:

  1. Imi place foarte mult. Pup si imi pun pe o feliuta de paine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie una imi place fooooooooarte mult!Primesc un borcanel mititel?
    Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. urmeaza , nu s-au copt chiar bine la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Fetelor,pentru toate am cate un borcanel mititel,numai sa veniti la mine!!!!
    Va pup pe toate!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme