Bors de loboda rosie

Am vazut la tv.intr-o emisiune culinara acest bors si am inceput sa salivez atat de bine arata;nu va spun ca a doua zi l-am facut si daaa,mi-a placut foarte mult si-l voi trece in topul preferintelor.Eu nu l-am facut de post pentru ca la sfarsit am spart cateva oua,dar eliminand ouale,se incadreaza foarte bine in categoria postului si sincera sa fiu,nu am facut niciodata asa ceva,eu care fac toate nebuniile de pe pamant!!

AVEM NEVOIE DE:
5legaturi de loboda rosie
1ceapa veche+1legatura de ceapa verde
1morcov
1radacina de patrunjel
2legaturi de leustean
500g cartofi
50ml ulei
1l de bors
sare
CUM SE PROCEDEAZA:
In oala cu ulei incins se pune ceapa taiata marunt,morcovul si patrunjelul rase(cine doreste le pot taia cubulete),cartofii curatati,spalati si taiati cubulete mici,
loboda si o legatura de leustean spalate si de asemenea taiate marunt,1lingurita cu sare,se amesteca bine totul apoi se adauga 1l de apa si se lasa pe foc mic 30min;
Dupa acest timp,daca totul este fiert,se adauga borsul fiert separat in alt vas,se completeaza cu apa dupa gust,se condimenteaza tot dupa gust iar cand incepe se clocoteasca,se adauga usor ouale sparte intr-un bol;cand ouale se ridica la suprafata semn ca au fiert si galbenusul nu mai e moale,se opreste focul se se adauga a doua legatura de leustean taiata marunt.
Se serveste dupa dorinte dar rece este mai bun si cu ceapa verde(eu mananc fierbinte)

In zilele de post se elimina ouale!
Un alt an 2019,un alt bors,aceeasi reteta dar fara ou!




 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme