Guguluf pufos pentru copii

I-am spus pentru copii pentru ca nu are unt sau alte ingrediente care sunt interzise copiilor;am postat cu ceva timp in urma o reteta cu nutella si am fost apostrofata de cineva ca asemenea dulciuri nu sunt bune pentru copii!!!!
Sa ma lase doamna respectiva ca am crescut si copii si nepoti si stiu ce trebuie dat unui copil!
A ramas de la fete cand au fost la noi,un borcan cu cacao pentru copii si incep s-o folosesc in diferite dulciuri.

AVEM NEVOIE DE:
4oua
300g iaurt
3pahare cu faina
2pahare cu zahar
1pahar cu ulei
1plic praf de copt
coaja rasa de lamaie
un praf de sare
2linguri cacao pentru copii
In legaturile cu paharele  de la ingrediente,va spun urmatoarele:
Cumparati 2cutii mici cu iaurt de 150g fiecare si le rasturnati intr-o cana sau pahar,ca sa aveti masura dar atentie cana sau paharul sa fie pline cu iaurt,deci cautati o masura corespunzatoare apoi aceasta masura o folositi la zahar,faina si ulei;sper ca m-am facut inteleasa!
Eu am folosit o cana de ceai, veche,antica si de demult!!!
In poza este cacao pentru copii care de fapt este o bautura pentru copii; in canuta peste 1lingura cu cacao,se adauga lapte fierbinte si beau copiii!
Sa mergem mai departe zic!
CUM SE PROCEDEAZA:
Galbenusurile frecate cu zahar si ulei,se adauga iaurtul,coaja rasa de lamaie,faina amestecata cu praf de copt iar la sfarsit albusurile batute spuma cu un praf de sare si se amesteca usor cu o spatula
Se rastoarna mai mult de jumatate in forma de guguluf unsa bine cu unt
In restul compozitiei se amesteca cu 2-3linguri de cacao
se rastoarna peste aluatul din forma si cu o furculita se trece prin tot aluatul sa capete aspectul marmorat
se lasa la cuptor la foc mic 40-50min iar dupa ce s-a racit se scoate pe un platou
Pentru un aspect mai frumos,trebuia intors dar eu l-am lasat asa pentru ca repede l-am taiat sa-i vad mijlocul!
Se pudreaza,se taie si se serveste.





 
  




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme