Salata cu avocado si somon afumat

Am facut aceasta salata pentru ca mi-era pofta de ceva mai altfel,ceva mai deosebit si am reusit!am adunat din frigider ce mai aveam si mi-a iesit o super salata delicioasa si sanatoasa,cred!
AVEM NEVOIE DE:
1avocado
3oua fierte
1tavita cu baby spanac
1mana cu miez de nuca
somon afumat
sare
ulei de porumb
otet balsamic de zmeura
1ceasca cu quinoa
CUM SE PROCEDEAZA:
In salatiera se pune spanacul spalat si bine scurs,pulpa de avocado taiata
ouale feliate,somonul de asemenea,miezul de nuca rupt,quinoa care a stat 1h in apa calda sa se umfle
Se pudreaza cu sare,se adauga putin ulei,otet balsamic,se amesteca bine
apoi se pune pe platou se orneaza cu felii de oua, de avocado si se serveste


 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme