Tort de ciocolata cu melasa

Acest tort este foarte gustos si atat de fraged ca abia am putut sa lucrez blatul
AVEM NEVOIE DE:175g faina,5og cacao,1lingurita cu varf de praf de copt,1lingurita cu varf de bicarbonat,2linguri melasa(de la plafar)sau miere de albine,2oua,3linguri zahar tos,150ml lapte,150ml ulei
Umplutura si glazura:175g ciocolata simpla sau cu lapte,250ml frisca lichida,25g unt
CUM SE PROCEDEAZA:Intr-un castron mare cernem faina amestecata cu cacao,praf de copt si bicarbonat;in alt castron mai mic batem ouale cu un praf de sare,zahar,melasa,uleiul cate putin,dupa ce am obtinut o crema fina adaugam laptele apoi incorporam faina;dupa ce am omigenizat bine,rasturnam in forma cu hartie de copt si lasam la cuptor 45-50min la foc mic.
Pentru glazura topim ciocolata cu 75ml frisca pe baie-marie adaugam untul,amestecam bine si lasam sa se raceasca;restul de frisca batem bine si umplem foile de tort;dupa ce s-a racit bine,punem deasupra glazura si ornam dupa inspiratie;eu am ornat cu oua si puisori pentru ca tot se apropie Pastele.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme