Prajitura de ciocolata cu mijloc de capsune

Particip cu aceasta reteta la Provocarea Cutia misterelor,provocare initiata de Cerasela Badr El-Din
iar in aceasta luna a lui Florar adica Mai,gazda este Laura Nechita
In aceasta luna,pe langa ingredientele permise,Laura ne-a adaugat si ciocolata,biscuiti,fursecuri,oua,smantana,fructe de mare,salate,vin rosu,branzeturi iar elementul surpriza din cutie este nimeni alta decat frumoasa,dolofana si aromata CAPSUNA
Hmm,tare aveam multe idei cand am citit dar cu "santierul"din casa,nu mi-am permis decat ceva simplu, rapid dar si gustos.
AVEM NEVOIE DE:
200g ciocolata de buna calitate
3oua
50g capsune
80g zahar pudra
50g unt+cat 1nuca
1lingura faina+1lingurita
1lingura cu apa
CUM SE PROCEDEAZA:
Capsunele curatate de codite,spalate,se pun intr-un bol impreuna cu apa si se paseaza bine cu blenderul vertical;
Se imparte piureul rezultat in diferite forme mici(doar 4 pentru ca rezultatul va fi de 4 boluri termorezistente,ramerkin)
apoi se pun la congelator 40-50min.
In acest timp,se topeste intr-un vas ciocolata impreuna cu 50g unt
dupa ce s-a topit se amesteca cu un tel sa se lichefieze,apoi se lasa deoparte.Se bat bine ouale cu zahar,se adauga 1lingura faina apoi ciocolata si se amesteca totul foarte bine
Se ung formele cu untul ramas,se pudreaza cu faina ramasa apoi se pun in fiecare cate doua linguri din compozitie,deasupra piureul de capsune inghetat
se acopera cu restul compozitiei de ciocolata

si se lasa la cuptor 20min;eu am uitat pur si simplu de ea in cuptor iar interiorul nu a mai curs asa cum trebuia,ci a fost o crema!!!!
Se mai intampla,dar voi mai face asa ceva pentru ca a fost un deliciu!

2 comentarii:

  1. Vai, Lulu, ce deliciosenie ai facut aici!
    Am salivat instant citind reteta, cred ca a fost o nebunie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu care sunt o perfectionista si nu public ceva care mie nu-mi place la aspect,de aceasta data nu am avut ce face si i-am dat drumul cum se zice,dar gustul Merisorule a fost unul pe cinste!
    Pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme