Painici umplute








Ingrediente:500g faina,50gdrojdie,1cana cu lapte caldut,80g unt,2oua,200g sunca fiarta si afumata sau orice alt preparat,150g cascaval ras,sare,chimion
Se face un aluat din faina,drojdia dizolvata cu putin lapte,1ou,sare, unt topit,restul de lapte;se amesteca bine,apoi se framanta cu mana,adaugand putin ulei;se formeaza o sfera apoi se acopera vasul,lasand sa creasca pana-si dubleaza volumul;pe masa presarata cu faina se intinde o foaie nu prea subtire,deasupra se presara sunca din belsug,cascavalul,se ruleaza,apoi se imparte in bucati egale,care se vor pune intr-un vas rotund de yena si se mai lasa 30min sa creasca;se ung cu al doilea ou batut,se presara seminte de chimion,si se da la cuptor 40min.

Se servesc calde(sunt delicioase),in orice moment al zilei,alaturi de o cana cu lapte,ceai,lapte batut sau eu am servit cu o cana de compot.
Super,super bune!

3 comentarii:

  1. Ce dor imi e si mie, dar astept o mica racorire a vremii. Pana atunci servesc de la tine. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu ma bucur mult ca te-am descperit,felicitari pentru blog,am gasit multe idei pe aici,si painicile astea imi plac,e un aperitiv rapid deosebit si bun

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bune si frumoase ti-au iesit.
    Nu am facut de ceva vreme,dar trebuie sa le refac pentru ca tare-i plac Dianei.Pupici multi!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme