Inghetata vegan cu ciocolata

Cu ceva timp in urma,am vazut ca inghetata se poate pregati si mai simplu,adica fructe,frisca si zahar sau indulcitor;suuuuper,acum cu abundenta asta de fructe,aproape zilnic fac cate o inghetata.
Acum mi-am propus sa fac o inghetata cu ciocolata dar mi-am adus aminte de ciocolata calda premiu de la Green Sugar,asa ca hai sa fac o "veganeala"zic!!
Nu va spun rezultatul ca va fac pofta!!doar atat:incredibil de bun!!
AVEM NEVOIE DE:
1cutie lapte de cocos
200ml smantana lichida de cocos
3linguri pudra de Ciocolata calda Green Sugar
CUM SE PROCEDEAZA:
Smantana care a stat 2zile la frigider,se pune intr-un vas si se bate bine
Se adauga usor laptele,apoi pudra de ciocolata iar dupa omogenizare
se rastoarna in masina de inghetata,a carei cuva a stat 2zile la congelator(la mine sta in permanenta)
Se proceseaza inghetata 40min iar daca este tot moale,se lasa la congelator 20min apoi se amesteca din nou
Se serveste in cupe ornate deasupra cu pepite de ciocolata,iar restul din masina se pune intr-o cutie cu capac,se lasa la congelator si se serveste la nevoie





 

2 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme