Panna cotta cu fructe

De foarte mult timp nu am mai facut acest super desert dar mi-a facut pofta Mihaela mea cu niste poze de-mi venea sa bag mana prin laptop!!!
Nu am stat mult pe ganduri si mi-am facut pofta dar o pofta super sanatoasa,vedeti mai departe!!
AVEM NEVOIE DE PANNA COTTA:
200ml lapte de cocos
400ml smantana lichida de cocos
1baton de vanilie
1lingura zahar Green Sugar 
4foi de gelatina
ASPIC DE FRUCTE:
1-5portocale
    1lingura coniac
     1lingurita zahar Green Sugar
     1foaie de gelatina
2-1cana cu cirese curatate de samburi
    1lingura lichior de cirese Amaretto
     1lingurita cu zahar Green Sugar
      1foaie de gelatina
CUM SE PROCEDEAZA:
In primul rand am desfacut mai multe pliculete de zahar Green Sugar,l-am pus intr-o cescuta ca sa nu mai pierd timpul sa masor
Intr-un vas pe foc se pune laptele,smantana,zahar,semintele de la pastaia de vanilie,eu i-am dat drumul si la pastaie si zaharul;
Cand incepe sa fiarba,se da vasul deoparte,se incorporeaza gelatina hidratata 5min in apa rece,se amesteca bine pentru omogenizare,apoi se toarna in cupe sau boluri;eu am pus si in cupe si in boluri.
Cupele le-am sprijinit pe cate o felie mai groasa de mar sau un prosop de bucatarie impaturit,se toarna crema,apoi se lasa la frigider facand tot posibilul ca sa stea tot inclinate,pana se intareste
In acest timp,jumatate din cirese se taie in sferturi sau jumatati,se pun intr-un bol cu zahar,amareto,se amesteca si se lasa deoparte sa-si lase sirop
Cu restul de cirese se pregateste un sos pentru ornat;se paseaza bine cu blenderul vertical,piureul obtinut se pune intr-un vas pe foc impreuna cu 1lingura de zahar Green Sugar si 1ceasca mica cu apa;se lasa pe foc 10min apoi se rastoarna intr-un bol.
Se curata 3portocale de coaja si pielita,feliile obtinute se taie cubulete si se pun intr-un bol cu tot cu sucul care s-a lasat si o lingurita de zahar Green Sugar
Se stoarce sucul de la portocalele ramase,se pune intr-un vas mic pe foc impreuna cu 1lingura zahar Green Sugar si se lasa pana se formeaza un sos gros apoi se rastoarna intr-un bol
Daca s-a intarit panna din cupe,se pune intr-un vas mic(eu am un castronel mic),4-5linguri cu apa iar cand s-a infierbantat,se da deoparte se adauga gelatina hidratata in apa rece,se amesteca bine sa se dizolve apoi se amesteca in bolul cu cirese taiate.
Se scurge in acelas castronel mic dar spalat,sucul de la cubuletele de portocala,se incalzeste bine pe foc,se da deoparte,se adauga gelatina hidratata,se amesteca bine sa se dizolve,apoi se rastoarna peste cubuletele de portocala si se omogenizeaza.
Se scot cupele se sprijina in partea opusa si se adauga in una cirese cu suc sa fie acoperite iar in alta portocale cu suc de asemenea sa fie acoperite iar ca a ramas,se imparte in boluri apoi din nou se lasa la frigider.
Dupa ce s-au intarit bine,se scot,se pune sosul pregatit in fiecare,se orneaza cu fructe si menta,apoi se servesc.
O nebunie!!














0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme