Prajitura cu merisoare

Daca tot am aceste merisoare proaspete si daca acestea au un benefic atat de mare asupra organismului,am facut aceasta prajitura ce poate fi consumata si de persoanele care au diabet,este delicioasa!!
AVEM NEVOIE DE:
300g fulgi de ovaz
1lingurita cacao
3linguri seminte de in macinate
3linguri seminte de chia
5oua
350g merisoare
4linguri indulcitor de la Green Sugar
1lingura praf de copt
200ml lapte de cocos
i lingura ulei de cocos
esenta de vanilie
CUM SE PROCEDEAZA:
Fulgii de ovaz se macina in rasnita de cafea,semintele de in de asemenea
apoi intr-un castron se amesteca toate ingredientele,mai putin merisoarele
Dupa ce totul este omogenizat,se adauga si merisoarele curatate,spalate,bine scurse si amestecate cu o lingura de faina
Se rastoarna compozitia intr-o tava,eu am pus in forma de tort si nu am facut bine,pentru ca este groasa,continutul este inchis la culoare pentru ca are cacao si oricat am incerca cu betisorul sa vedem daca este coapta,tot ramane putin moale;asa ca va recomand o alta forma sau tava.
Se niveleaza suprafata si se lasa la cuptor la foc mic1h;ar sta mai putin in cuptor daca ar fi intr-o tava;dupa ce s-a copt se scoate dupa ce s-a racit putin
se pune pe un platou si se pudreaza cu zahar tot de la Green Sugar
Se taie si se serveste!









0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme