Placinta cu prune

Am facut placinta asta dupa reteta prietenei mele dragi Jana din Alba Iulia;nu am facut niciodata asa ceva dar va spun ca are un gust senzational si voi mai face ca ne place tare mult.
AVEM NEVOIE DE:
3cani cu faina
1pachet de margarina
3linguri zahar pudra
1plic praf de copt
1zahar vanilat
3linguri smantana

 Umplutura:
500g prune
2linguri scortisoara
1ceasca cu gris
2linguri zahar

CUM SE PROCEDEAZA:
Cu margarina la temperatura camerei impreuna cu restul ingredientelor se face un aluat iar daca se lipeste de palme,se mai adauga faina.
Se pune in folie alimentara si se lasa la frigider 1h
Dupa acest timp,se taie in doua aluatul,se face o foaie,se pune in tava si putin pe marginea tavei sa nu curga siropul,se pudreaza cu jumatate din gris apoi se pun jumatatile de prune cu taietura in sus,una langa alta.

Se pudreaza din nou cu restul de gris,zahar si scortisoara
Din restul de aluat se face alta foaie,se pune deasupra peste prune,se sigileaza bine marginile,se inteapa cu o furculita si se lasa la cuptor 30min pana se rumeneste.
Prunele mele au fost mari iar eu am pus jumatati,trebuia sa le tai mai mici,ca mi-a dat siropul pe afara;data viitoare voi sti ce am de facut.
Eu am mancat calda ca nu mai puteam astepta sa se raceasca,mai ales ca era un miros in bucatarieeee!!! dar de regula rece e foarte buna!





 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme