Prajitura cu visine

N-am mai facut prajitura asta de-un car de ani;ei bine si daca tot nu am facut-o de mult,hai sa mai schimb cate ceva,zic!
Asta e reteta mea in care se vor gasi fructe,nu o schimb pentru ca este super buna,super pufoasa!
AVEM NEVOIE DE:
1cana cu iaurt
2cani cu zahar
1cana cu ulei
4oua
3cani cu faina
1plic praf de copt
coaja rasa de lamaie
2cani cu visine curatate de samburi
CUM SE PROCEDEAZA:
Se freaca galbenusurilecu o cana cu zahar pana se albesc,se adauga ulei cate putin,apoi iaurtul,coaja de lamaie,faina amestecata cu praful de copt,iar dupa omogenizare se amesteca usor cu albusurile batute spuma cu un praf de sare si restul de zahar
Se rastoarna in tava unsa cu ulei,se niveleaza suprafata,se pun visinele deasupra si se lasa la cuptor 40-50min la foc mic
Dupa ce s-a racit se scoate din forma,se pudreaza si se taie

Nu am facut mai multe poze pentru ca am avut musafiri si pe caldura asta,eram preocupata sa termin mai repede
   

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme