Somon la cuptor dietetic

Am pregatit pentru nepotul meu care are probleme de sanatate,acest somon si va spun ca nici mie nu mi-a venit sa cred cat e de bun,chiar asa dietetic!
AVEM NEVOIE DE:
2bucati de peste alb,eu am avut somon prin congelator
ierburi aromate special pentru peste,din comert
1lingura ulei de masline aromat cu usturoi,facut de mine
1punga cu legume mexicane
CUM SE PROCEDEAZA:
Pestele spalat,uscat,tapetat cu ierburile aromate,se pune in tava pe hartie de copt iar deasupra se picura ulei 
Se lasa la cuptor 10-15min apoi se scoate
legumele inghetate,se pun intr-un vas pe foc mic,impreuna cu 1ceasca cu apa si se lasa pana scade iar legumele sunt fierte.
Se serveste pe farfurie in mijloc legumele,deasupra se picura putin ulei iar pe margine pestele.

   

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme