Chec cu nuca

Am facut acest chec cu ceva timp in urma,deci este expirat cum ar spune prietenele mele,dar nu l-am postat aici pentru ca nu mi-a placut finalul,nu stiu ce am facut ca mi s-a lasat la mijloc.
Am zis ca-l mai repet dar intre timp mi s-a terminat nuca si pana apare nuca noua,mai dureaza.
AVEM NEVOIE DE:
5oua
1cana cu zahar
1cana faina
6linguri ulei
1lingurita praf de copt
1lingura cacao
coaja si zeama de la 1lamaie
esenta de rom
miez de nuca
CUM SE PROCEDEAZA:
Albusurile batute spuma cu un praf de sare si zahar;
galbenusurile frecate cu ulei cate putin ca la maioneza,se adauga praful de copt dizolvat in zeama de lamaie,aromele,faina,se amesteca totul bine apoi se incorporeaza usor cate putin albus

In tava cu hartie de copt se pune jumatate din aluat,restul se amesteca cu cacao si se pune deasupra;se presara din belsug nuca taiata cu cutitul
apoi se lasa la cuptor la foc mic 40min
Dupa ce s-a racit,se scoate din tava,se taie si se serveste


  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme