Prajitura cu visine si cirese amare

Fiind Duminica si neavand nimic dulce,zic hai sa mai fac si ceva dulce pentru Provocarea Weekend cu spor,initiata de STEFANIA ANASTASIU
iar gazda in aceasta luna fiind nimeni alta decat MONICA HOROIU
De aceasta data Monica draga,am dat rateuri cum se zice!!
In primul rand aragazul meu fiind vechi(ca si mine de altfel!!),cand am scos tava dupa 5min,era prea moale,apoi am uitat de ea(tare nu??)oricum,am pus fructele deasupra,dar problema a fost ca nu le-am scos mai devreme de la congelator sa fie bine scurse si lasand suc deasupra,am fost nevoita sa las mai mult tava la cuptor!!hmm,ghinionul meu!!
Data viitoare voi fi mai atenta!
AVEM NEVOIE DE:
150g visine
150g cirese amare
6oua
6linguri lapte
6linguri iaurt
6linguri ulei
4linguri zahar
12linguri faina
1/2plic praf de copt
CUM SE PROCEDEAZA:
Se bat bine,bine ouale cu un praf de sare si zahar,se adauga ulei cate putin,apoi iaurt,faina cu praf de copt iar la final laptele;dupa omogenizare,se rastoarna in tava cu hartie de copt
se lasa la cuptor 5min.se scoate,se pun fructele deasupra
si se lasa din nou la cuptor 30min.
Dupa ce s-a racit,se scoate pe un platou,se pudreaza cu zahar si se taie
Aceasta prajitura trebuie s-o mai repet pentru ca mi-a placut foarte mult gustul ei,dulce-acrisor,usor amarui;super buna,sper sa nu mai dau rateuri!!
Multumesc mult draga mea pentru reteta!!



 
 
  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme