Pizza

Nu stiu altii cum sunt,vorba lui Ion Creanga,dar eu dupa boala am tot felul de pofte si as manca ce cu gandul nu te duce!!
Asa mi s-a intamplat si acum pentru ca ceva timp nu am mancat nimic doar ceai,mi se pare normal ca dupa ce te faci bine sa mananci si un urs,ca sa zic asa!!
Mi-am facut repejor o pizza cu ce am avut prin frigider si s-a rezolvat totul,si pofta dar mai ales foamea!!
AVEM NEVOIE DE:
aluat de pizza din comert
1ceasca sos de rosii
100g salam
100g cascaval ras
1ardei kapia
3-4ciuperci
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pune aluatul in tava,se unge cu sos de rosii,deasupra se pune feliile de salam,ciupercile feliate
apoi cascavalul ras,rondele de ardei si eu am gasit ratacite 3rosioare cherri prin frigider,le-am taiat in doua si le-am pus si pe ele
La cuptor se lasa 20min apoi se serveste imediat cu ketchup.


  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme