Panna cotta cu jeleu de fructe

Am facut acest desert pentru ziua mea,pentru ca musafirii mei sunt innebuniti dupa panna cotta si daca tot au aparut fructele(nu se stie de unde sunt!!) am pus si 2pete de culoare care spre dezamagirea mea nu mi-au iesit cum as fi vrut!!
AVEM NEVOIE DE:
200ml smantana lichida
200ml lapte
2linguri zahar
4foi de gelatina Dr.Oetker
esenta de vanilie Dr.oetker
Eu in loc de lapte am folosit tot smantana lichida de soia,iar zaharul l-am inlocuit cu indulcitor Green Sugar
JELEU:
400g capsune
3linguri indulcitor
50ml apa
5foi de gelatina

400g caise
3linguri indulcitor
150ml apa
5foi gelatina

TOPING:
100g ciocolata neagra
100ml lapte
1lingurita ulei de porumb
    CUM SE PROCEDEAZA:
Se pune intr-un vas pe foc smantana cu indulcitor fara sa se lase sa fiarba,dupa ce indulcitorul s-a topit se da deoparte,se incorporeaza gelatina hidratata 5min in apa rece,esenta de vanilie,se amesteca bine apoi se rastoarna intr-o forma de silicon unsa cu foarte putin ulei apoi se lasa la frigider sa se intareasca.
Capsunele spalate curatate,taiate,se pun intr-un vas pe foc impreuna cu indulcitorul,apa,dupa ce s-au inmuiat se da vasul deoparte,se paseaza bine, apoi se incorporeaza gelatina hidratata iar dupa ce s-a racit bine se rastoarna in forma peste panna cotta
Caisele spalate,curatate de samburi,taiate,se pun intr-un vas cu apa,indulcitorul iar dupa ce s-au inmuiat bine,se paseaza foarte bine cu blenderul verticat,se incorporeaza gelatina hidratata iar dupa ce s-a racit se rastoarna peste jeleul de capsuni
Se lasa la frigider cateva ore iar cand este foarte bine intarit se rastoarna pe un platou,desprinzand usor marginile formei de compozitie
Pentru toping se pun ingredientele intr-un vas mic pe foc,dupa ce s-a topit ciocolata se amesteca energic cu o lingura de lemn pentru a se lichefia,apoi dupa ce s-a racit se toarna incepand din mijloc peste prajitura.
Se orneaza cu felii de caisa si felii de capsuna




  



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme