Cornuri cu rosii si mozzarella

Aveam ceva aluat de foitaj in congelator de care am uitat,asa ca l-am scos si pe repede inainte am facut cornurile
AVEM NEVOIE DE:
1pachet aluat de foitaj
1ceasca piure de rosii
200g mozzarella sau cascaval
2linguri oregano
1galbenus
CUM SE PROCEDEAZA:
In primul rand am facut piureul de rosii,am pus in blender cateva rosii,am trecut rezultatul prin sita apoi l-am pus pe foc intr-un vas si l-am lasat pana a scazut si s-a facut gros,amestecand mereu sa nu se lipeasca.
Aluatul dezghetat,l-am intins pe masa,am pus deasupra cateva linguri cu piure de rosii
apoi oregano si din belsug mozzarella rasa.Am taiat apoi triunghiuri,le-am rulat si le-am pus in tava cu hartie de copt
Deasupra cu pensula,le-am uns cu galbenus apoi la cuptor 30min la foc mare
Le-am scos pe un platou si asta a fost tot;foarte bune,se potrivesc si la micul dejun sau de ce nu,la pachetelul pentru scoala!!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme