Varza calita la cuptor cu carne







Ingrediente:1 varza murata,1ceapa,2linguri cu bulion de ardei,2linguri de bulion de rosii,carne,(eu am avut 1bucata de poala si mi-a mai ramas si cativa carnati de la craciun),sare,piper,cimbru,1ceasca de ulei


Intr-o cratita,am pus uleiul,ceapa tocata,varza tinuta doar 15min in apa rece(e pusa de mine) si tocata,am adaugat bulioanele,am lasat pe foc amestecand 10min,am pus 1cana cu apa si am dat la cuptor pana a sczut si varza s-a calit;in tava am pus o crenguta de cimbru apoi am rasturnat varza iar deasupra am pus carnea condimentata cu sare,piper,cimbru si praf de usturoi;pe langa carne,am pus carnatii,deasupra folie de aluminiu si am dat tava la cuptor la foc mic 2ore;dupa acest timp,am scos folia,am intors carnea si carnatii si am mai lasat 40-50min.Am servit pe farfurie cu ardei iute si pentru ca tot suntem in luna indragostitilor,am pus si niste inimioare de mamaliguta.Pofta buna doresc cui ma citeste!
Un alt an 2018,sa credeti ca pana acum nu am mai facut,am facut chiar foarte de pentru ca ne place mult,dar nu am facut poze
 

3 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme