Prajitura cu rubarba

De aceasta data m-am cam chinuit putin la copt pentru ca nu-i cunosc aragazul,(e pe curent)trebuia focul mic,eu am scos dupa timpul scurs,era moale,am pus tava din nou si uite asa am facut o prajitura coapta de doua ori!asta mi s-a intamplat pentru ca era ziua lui Costel,ma grabeam si mai aveam si alte treburi!!
Oricum,n-a ramas nimic!😃😃😃

AVEM NEVOIE DE:
BLAT:
200g faina
1lingurita praf de copt
1ou
100g unt
100g zahar
un praf de sare
1plic zahar vanilat
CREMA:
125g unt
250g zahar
coaja rasa de lamaie
3oua
50g faina
1pachet pudra de budinca de vanilie
1kg mascarpone
5linguri lapte
60g pudra de migdale
300g rubarba
CUM SE PROCEDEAZA:
Pentru blat,amesteci intr-un castron toate ingredientele,rastorni in tava si presezi aluatul in mijloc si pe peretii tavii,astfel formand blatul apoi lasi tava la frigider
Faci o crema din unt,zahar si un praf de sare,coaja de lamaie,ouale pe rand mixand energic dupa fiecare,apoi amestecul de faina,budinca si pudra de migdale,omogenizezi bine totul iar la final adaugi branza si amesteci usor cu o spatula  
Incorporezi acum rubarba spalata si taiata rondele mici,laptele,amesteci usor apoi rastorni in tava,nivelezi suprafata si la cuptor la foc mic 1h(merge mai bine de 1h)
Dupa ce s-a racit bine,tai si pui pe farfurie

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme