Flan cu fistic

Imi place fisticul mancat asa ca semintele dar imi place si adaugat in diverse preparate dulci.
Am gasit in Franta  fistic verde ceea ce pe la noi nici prin sit-urile unde mai fac eu comenzi nu am vazut iar cand am ajuns acasa am facut la urgenta acest flan,reteta specific frantuzeasca,pentru ca fiind cald capata un iz de ranced si apoi plang dupa bani!!
AVEM NEVOIE DE:
600ml lapte
60g fistic crud
1ou
2galbenusuri 
60g zahar
6foi de gelatina 
CUM SE PROCEDEAZA:
Fisticul curatat,il pui in blender,il macini fin apoi il lasi deoparte
Intr-un vas pe foc mic pui laptele,fisticul,separat bati ouale bine cu zahar,rastorni apoi in vasul cu lapte,amesteci iar dupa ce s-a topit zaharul si compozitia ajunge la puncuti de fierbere,dai vasul deoparte,incorporezi gelatina hidratata in apa rece,dupa omogenizare rastotni in forme mici sau o singura forma cum doresti si lasi la frigider pana a doua zi
Scoti flanul pe farfurie si torni deasupra putin sos caramel

 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme