Supa crema de dovlecei

Cu ceva ani in urma,cand nu stiam ce fel este o supa crema,am gasit o reteta pe Google si am facut-o,ei bine nu mai stiu cine a postat acea reteta dar vreau sa  spun ca a avut un gust oribil,nu stiu cum au mancat asa ceva sau poate eu sunt mai sensibila la gusturi?? se poate si asa dar de atunci pana acum nu am mai facut si de aceasta data i-am imbogatit eu gustul si aroma iar rezultatul a fost  unul WOW!!!am scris cu litere mari pentru ca intradevar gustul e de senzatie!!
AVEM NEVOIE DE:
2dovlecei
1ceapa
1morcov
1capatana de usturoi
1cm radacina de ghimbir
1felie de telina sau una intreaga mica
1cartof
1cutie lapte de cocos
sare
fulgi de chili
CUM SE PROCEDEAZA:
Legumele curatate,spalate,taiate,le pui in oala cu apa cat sa le cuprinda si putina sare sa fiarba 30min

Dupa ce au fiert bine,rastorni in robot si le pasezi bine
daca doresti o textura mai fina,treci rezultatul prin sita
pui oala din nou pe foc si amesteci bine cu laptele de cocos
Dupa omogenizare,pui in boluri deasupra cu fulgi de chili si servesti imediat.
este senzationala!!
Sa va fie de folos!


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme