Placinte cu branza la tigaie

Doamne,cat de bune sunt!!am vazut asa ceva la prietena mea Carmen si nu am ezitat,le-am facut imediat pentru ca sunt cele mai simple si gustoase placinte sau gogosi sau turte,cum vrea fiecare sa le numeasca.
Am facut muuulte de cand sunt bloggerita,si vazute si nevazute,unele au ramas in caiet ca fiind super bune,altele au mers la cos dar asa ceva,chiar in suflet mi-a ramas si la cererea "publicului degustator format din sotul meu" doua zile am repetat reteta!!
AVEM NEVOIE DE:
1cana cu faina
1cana cu kefir
1/2lingurita bicarbonat
100g branza de oaie
sare daca e nevoie
CUM SE PROCEDEAZA:
Amesteci intr-un castron faina,kefir,bicarbonat,branza taiata cubulete
Dupa omogenizare,pui cu lingura gramajoare de aluat in tigaia cu putin ulei,pui capac,lasi focul mic iar dupa cateva secunde le intorci iar dupa alte cateva secunde le scoti pe farfurie
Se consuma imediat dar reci cunt super bune!

  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme