Cheesecake cu pasta de fistic

Eeee,asa ceva??? nici mie nu mi-a venit sa cred cat de bun a fost!!
Am avut un borcan cu pasta de fistic din Franta,cand am fost in Italia mi-am adus si de acolo un borcan care urmeaza mai tarziu sa-l folosesc si sa-i descopar gustul!
AVEM NEVOIE DE:
200g biscuiti amaretti
60g unt topit
250g mascarpone
200ml frisca lichida
100g pasta de fistic
100g zahar pudra
6foi de gelatina
esenta de fistic
cateva colorant alimentar verde,optional
CUM SE PROCEDEAZA:
Biscuitii pisati la robot si amestecati cu untul topit,se rastoarna intr-o forma de tort cu diametru de 20cm,se formeaza blatul presand bine cu fundul unui pahar apoi se lasa la frigider
Se amesteca intr-un castron branza cu zahar,putina sare,pasta de fistic,esenta
dupa omogenizare se adauga gelatina hidratata in 50ml apa rece apoi topita cateva secunde la microunde si se amesteca bine
La final se incorporeaza  cate putin frisca batuta tare si colorantul,se rastoarna peste blat si la frigider va sta pana a doua zi
Se trece de jur imprejur cu un cutit,se scoate cu atentie din forma si se pune pe un platou,apoi se orneaza cu biscuiti si fistic taiat apoi se taie si se serveste
Pofta buna!



 
 


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme