Miel cu stevie









Aceasta mancare este preferata familiei dar nu neaparat cu miel,poate fi cu orice carne sau stevia simpla ca si garnitura la un gratar sau doar cu putin orez;este foarte sanatoasa iar mai nou,am citit ca se poate folosi si in curele de slabire;acum am facut-o cu miel pentru ca in mod special am oprit de la Paste ceva carne;
AVEM NEVOIE DE:1kg de carne de miel,1kg de stevie(eu am avut 1sacosa plina si am aproximat ca ar fi 1kg),1ceapa,1leg.de usturoi verde,2linguri de bulion,2oua,sare,50ml ulei
CUM SE PROCEDEAZA:carnea spalata,o calesc in ulei impreuna cu ceapa taiata marunt,adaug bulionul,2cani cu apa,pun capac si las sa fiarba incet;in acest timp,curat stevia de nervurile groase de la frunze,o spal bine in multe ape reci apoi o oparesc cateva min.o scurg iar dupa ce s-a racit putin o tai si o adaug la carne daca este fiarta;adaug si usturoiul taiat foarte marunt,condimentez dupa gust iar dupa ce a mai scazut amestec cu ouale batute.
Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme