Curcan cu stevie

Intre spanac si stevie,aleg stevia pentru ca are un gust mai bun,putin acrisor in timp ce spanacul e prea dulce,uneori putin gretos,asta e parerea mea!!
AVEM NEVOIE DE:
1kg carne de curcan,eu am avut aripi
5leg.stevie
1leg.ceapa verde
2leg.leurda
2-3fire de usturoi verde
5linguri ulei
2linguri pasta de ardei
3linguri orez
sare
CUM SE PROCEDEAZA:
Carnea portionata,spalata,uscata,pudrata cu sare se prajeste putin in ulei dupa care se scoate pe o farfurie.
In uleiul ramas se adauga ceapa taiata marunt,stevia si leurda curatate,bine spalate apoi taiate marunt si se amesteca totul iar spre final usturoiul curatat si taiat marunt
Stevia mea a fost cam mare si de teama sa nu-mi fie mancarea amara pentru ca am patit-o,am oparit-o
se adauga si carnea,pasta de ardei,2cani cu apa si se lasa la fiert
Dupa ce carnea este fiarta,se adauga pasta de ardei, orezul iar dupa ce si acesta a fiert,se potriveste de gust si se opreste focul
De regula la aceasta mancare nu se pune orez,se lasa doar carnea cu stevie dar eu am gresit-o putin mai zemoasa,am crezut ca fierbe mai greu curcanul,asa ca am adaugat orez sa salvez situatia!!😀😀😀
 



Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme