Rulouri cu rubarba

Am spus de multe ori si ma repet,sunt innebunita dupa aceasta rubarba care pana anul trecut cand am fost in Franta la copii si a facut fata mea o prajitura,si nu am fost prea incantata de gust dar cu timpul...
Am gasit la Kaufland,am cumparat,am facut cateva retete care urmeaza sa le scriu dar printre picaturi pentru ca mai am si alte treburi.
Aceste rulouri sunt bestiale ca sa zic asa si voi face o tava mai mare cand mai gasesc rubarba
AVEM NEVOIE DE:
ALUAT:
500g faina
1plic drojdie uscata
2oua
putina sare
80g unt topit
300ml lapte cald
La aluat eu nu pun zahar pentru ca nu prea mancam dulce dar cine doreste poate adauga 3-4linguri
UMPLUTURA:
6tije de rubarba
1cana afine(optional,eu am adaugat sa mai scap de fructele din congelator dar si pentru faptul ca am avut rubarba putina,deci fara adaus de alte fructe,este nevoie de 10tije)
1cana zahar
1plic zahar vanilat
1ceasca cu nuca macinata
IN PLUS:
50g unt topit
CUM SE PROCEDEAZA:
Se framanta un aluat cu toate ingredientele sa fie la temperatura camerei,lapte se pune cate putin pentru ca este posibil sa nu intre tot sau sa mai trebuiasca,eu am pus totul in masina de paine si am setat programul de framantare dar cu laptele tot asa am procedat.
Cat timp aluatul creste,se pregateste rubarba,se taie capetele,se spala(am vazut multe persoane ca o curata cu cutitul economic dar eu nu o curat,doar o spal)se taie cubulete,se pune intr-un vas pe foc impreuna cu afinele si zahar,se lasa pe foc amestecand,pana se topeste zaharul si s-a format aproape un gem dar fara sa fie prea moale apoi se da deoparte si se amesteca cu zaharul vanilat
Aluatul dupa ce a crescut,se imparte in bucati egale,fiecare se intinde cu sucitorul in foaie nu chiar subtire,se pune deasupra cate 2-3linguri de gem,se intinde pe toata suprafata,deasupra se presara nuca,se ruleaza bine apoi ruloul se taie in bucati egale si fiecare bucata se pune in tava unsa cu unt si tapetata cu faina sau cu hartie de copt,cu taietura in sus
Se acopera tava si se lasa 20min deoparte apoi cu o pensula se unge fiecare rulou cu unt topit pe aluat dar se poate picura putin si deasupra
Se lasa la cuptor la foc moderat 30-40min
Dupa ce s-a racit se scoate scoate si se pudreaza
Sa va fie de folos!

      

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme