Miel cu portocale

Voi posta cateva retete fara prea multe poze pentru ca au fost pregatite pentru ziua mea si cand te confrunti cu toate problemele singura fara nici un ajutor si mai ales fiind si presata de timp,nu prea-ti arde de poze!
Am facut aceasta reteta pentru ca:
-de sarbatori fiind in Italia la copii am facut Lup de mare(peste) cu sos de portocale si a fost nebunie
-de Paste am facut miel la cuptor cu sos de citrice(am schimbat putin reteta) si a fost tot nebunie
Ei bine acum chiar mi-am dat gata musafirii cu aceasta combinatie!!
AVEM NEVOIE DE:
1pulpa de miel
SOS:
sucul de la 2portocale
100g unt topit
1lingurita boia dulce
6catei de usturoi
sare
piper
1crenguta de rozmarin(eu am avut oregano)
IN PLUS:
1portocala
1lamaie
1capatana mica de usturoi
1crenguta de rozmarin sau oregano
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pun in blender untul topit,sucul de portocale,usturoi,sare,piper,boia,rozmarin,se proceseaza bine iar dupa ce a rezultat un sos,se rastoarna intr-un bol
Pulpa spalata,uscata,crestata,se condimenteaza cu sare si piper apoi se lasa deoparte
In tava se pun rondele de lamaie si portocala spalate bine,usturoiul curatat,si crenguta de rozmarin sau ce aveti
Separat intr-un vas se rastoarna jumatate din sos peste pulpa,se maseaza bine pe ambele parti apoi se pune in tava peste citrice impreuna cu sosul din vas care s-a scurs cand i-ati facut masaj
Se acopera tava cu folie de aluminiu,ideal ar fi o tava cu capac apoi se lasa la cuptor 30min la 180grade,depinde de cuptor
Dupa acest timp se scoate tava,se rastoarna restul de sos oprit peste pulpa,se mai lasa 30min,dupa acest timp se incearca cu o furculita fragezimea carnii,daca mai e nevoie se mai lasa,daca nu mai e nevoie,se lasa 15min fara capac sa se rumeneasca.
SFAT:
Eu cand am scos tava a doua oara,am pus pe langa pulpa cartofi taiati in sferturi si condimentati,dar se pot pune ce legume doreste fiecare
De asemenea,referitor la lamaie si portocale,poate va intrebati daca sosul nu este amar de la coaja,ei bine sa stiti ca nu este amar dar pentru siguranta si pentru cine doreste sa incerce,pot fi cumparate citrice cu coaja neteda si lucioasa,acestea au coaja subtire
Sosul dupa ce este gata,se potriveste cu gustul fiecaruia si mai poate adauga cate ceva,eu de exemplu am adaugat putin vin pentru ca mi s-a parut sosul cam prea dulce,asa se intampla cand vrei sa mananci o portocala,se nimereste acra iar cand vrei s-o gatesti,se nimereste dulce!!
Pofta buna!



 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme