Tiramisu cu dulceata de castane

Mi-am adus din Italia un borcan cu dulceata de castane,am crezut ca-i o dulceata speciala,cu un gust deosebit dar m-am inselat,gustul era deosebit dar ce era in borcan nu semana deloc a dulceata,asa ca am folosit-o in prima reteta care mi-a trecut prin minte iar rezultatul a fost unul wow!!
AVEM NEVOIE DE:
1borcan dulceata de castane
1pachet piscoturi de sampanie
500g mascarpone
200ml frisca lichida dulce
coaja rasa de lamaie
sirop sau suc de portocale
1lingura cacao
CUM SE PROCEDEAZA:
Pe fundul unei tavi se pun piscoturi inmuiate in sirop apoi se lasa deoparte
 
 Intr-un castron se amesteca branza cu dulceata iar la final cu frisca tinuta la frigider de seara,batuta tare si coaja de lamaie
Se pune in tava peste piscoturi jumatate din crema,se niveleaza,se acopera cu alte piscoturi inmuiate,apoi restul de crema,se niveleaza si se lasa la frigider pana a doua zi
Se pune pe un platou,se scoate inelul trecand de jur imprejur cu un cutit,apoi se pudreaza cu cacao si se orneaza dupa inspiratie
Pofta buna!


 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme