Mere entremet

Am facut de mult aceasta reteta,"vinovata" fiind Anyta Cooking!😏😏
Cand am citit reteta mi s-a parut super usoara,mai ales ca aveam toate ingredientele necesare dar cand m-am apucat,imi venea sa arunc tot!!
Cam asa mi se intampla cand ma aventurez undeva mai greu pentru puterile si rabdarea mea dar am reusit pana la urma!😊
AVEM NEVOIE DE:
JELEU DE MERE:
300g mere verzi
zeama de la 1lamaie
50ml Limoncello sau Amaretto
20g zahar
300ml suc de mere
1praf de scortisoara
1lingura plina cu gelatina granule
MOUSSE DE CIOCOLATA ALBA:
350g ciocolata alba
350ml frisca lichida
180ml lapte
esenta de vanilie
1lingura plina gelatina granule
GLAZURA OGLINDA:
150g zahar
150ml lapte condensat
150ml glucoza lichida
150g ciocolata alba
75ml apa
1plic foi de gelatina
coloranti alimentari gel
CUM SE PROCEDEAZA:
Acest jeleu de mere,este de fapt miezul marului,casuta cu seminte.
Merele curatate,taiate cubulete mici,stropite cu zeama de lamaie sa nu oxideze,se pun intr-un vas pe foc,se adauga sucul de mere,zahar,scortisoara si se lasa pe foc pana scade,10-15min
Se da vasul deoparte,se adauga gelatina hidratata in 2linguri cu apa si topita pe bain marie si se amesteca totul bine
Dupa ce s-a racit,se ia cu lingurita din compozitie,se pune pe o folie alimentara dubla  taiata 10x10cm,se strange bine,astfel formand o sfera apoi se pun la congelator 2-3h. 
In acest timp se pregateste mouss-ul
Ciocolata rupta se topeste pe bain marie,se amesteca bine sa se lichefieze apoi se lasa deoparte
Gelatina hidratata in lapte rece se topeste tot pe bain marie,se amesteca bine,se adauga vanilie apoi ciocolata topita si racita iar dupa omogenizare se amesteca cu frisca semibatuta,adica nu trebuie sa fie tare,sa cada de pe tel
Se scoate jeleul de mere de la congelator,se pune in posch,mouss-ul,se pune compozitie in formele de mere pana la jumatate,in mijloc de pune la fiecare cate un jeleu
apoi se umpu cu mousse si se lasa la congelator pana a doua zi cand se pune forma intr-un vas cu apa fierbinte pentru cateva secunde apoi se scot merele pe un platou
Pentru glazura oglinda se pune intr-un vas pe foc apa,zahar,glucoza,ciocolata rupta si se amesteca bine totul,la final se adauga gelatina hidratata,se da vasul deoparte si se amesteca cu lapte condensat
Dupa omogenizare,se imparte compozitia in trei boluri,se amesteca culorile apoi se lasa sa se raceasca pana ajunge la 30de grade,este important.
Acum ne ajutam de un bat de frigarui,il introducem in mijlocul marului iar cu lingura punem pe fiecare mar cate o culoare,dupa ce l-am imbracat bine il punem pe un biscuit iar dupa ce s-a scurs,il mutam pe un alt biscuit si punem merele pe un platou
Coditele eu le-am pus pe ale lor,n-am mai avut rabdare sa topesc ciocolata si sa fac codite iar frunzele sunt din comert
Sunt super,mega delicioase,sa va fie de folos!







  
    

2 comentarii:

  1. Buna ziua ....incercati sa scoateti merele fara sa le bagati in apa fierbinte si nu toate deodata deoarece se vor bruma si nu mai prinde bine gelatina .Iar pt a scurge merele folositi un pad alimentar ....faceti economie la biscuiti DATA VIITOARE OR SA FIE PERFECTE

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru sfat,il voi urma cu siguranta si va mai astept cu alte sfaturi la alte retete daca aveti!

      Ștergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme