Prajitura cu branza si ciocolata

Aceasta prajitura este facuta din resturi ca sa zic asa,bine nici chiar resturi dar asa vine vorba!😃😃😃
Aveam ceva branza Mascarpone in frigider cumparata pentru o alta reteta dar n-a fost sa fie;bun zic,branza o am acum mai departe,daca nu am avut biscuiti pentru Cheesecake si nici piscoturi pentru Tiramisu,am facut un blat micut de pandispan si mi-a iesit atat de bun si pufos de parca nu mai facusem niciodata(de retinut!!!)
Deci sa nu mai lungim vorba,finalul a iesit unul magic,mancat mai ales de la frigider!!!
AVEM NEVOIE DE:
BLAT:
6oua
6linguri faina
6linguri zahar
2lingurite cacao
un praf de sare
1/2fiola esenta de vanilie DR.Oetker
 CREMA:
500g branza mascarpone(2cutii)
250ml frisca lichida
100g zahar pudra
1/2fiola esenta de vanilie Dr.Oetker
un praf de sare
1plic foi de gelatina Dr.Oetker
GLAZURA:
150g ciocolata amaruie
200ml frisca lichida
CUM SE PROCEDEAZA:
Pentru blat albusurile batute spuma tare cu un praf de sare si zahar adaugat cate putin,se adauga galbenusurile pe rand,se amesteca usor apoi faina cernuta si adaugata cate putin sa nu se formeze cocoloase iar dupa omogenizare,se da deoparte 3-4linguri si se amesteca cu cacao si esenta de vanilie
Se rastoarna compozitia alba in forma de tort cu pereti detasabili de 24cm,cu hartie de copt,deasupra compozitia cu cacao,cu o furculita se marmoreaza putin,se niveleaza suprafata si la cuptor va sta 25min la 170grade
Se lasa pe gratar sa se raceasca si in acest timp se pregateste crema.
Se amesteca branza cu zaharul pudra,sare si vanilie,se incorporeaza apoi frisca batuta tare,se topeste gelatina pe bain marie hidratata 5min in 20ml apa iar dupa ce s-a racit se amesteca cu crema de branza
Se pune blatul in inelul de la forma apoi pe un platou,se rastoarna deasupra crema de branza,se niveleaza si se lasa la frigider 2h
Pentru glazura,se pune ciocolata rupta intr-un vas pe bain marie impreuna cu frisca lichida,cand incepe ca se topeasca se da vasul deoparte si se amesteca energic cu un tel,se scoate platoul din frigider,se toarna glazura deasupa,se niveleaza,apoi se lasa la frigider pana a doua zi,cand se trece cu un cutit de jur imprejurul prajiturii,se scoate inelul apoi se orneaza dupa imaginatia fiecaruia
Eu i-am pus imediat cum am turnat glazura cateva bomboane si am presarat zahar aurit!
Se taie apoi si se serveste!
Deliciu maxim!




    
  




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme