Bors de varza cu costita de porc


Acest bors este preferatul familiei mele,al parintilor mei si din cate am observat si al fetelor mele,deci e ceva transmis din generatie in generatie cum s-ar spune,pentru ca este un bors foarte gustos,nu are multa varza,este lejer, hranitor si este foarte usor de pregatit!
AVEM NEVOIE DE:
1varza verde 1,5kg
20ml ulei
1kg costita de porc
1ceapa
1ardei gras
1morcov
2linguri pasta de ardei
2linguri pasta de bulion sau 1kg de rosii bine coapte cand se gasesc
1l de bors
1crenguta de cimbru
CUM SE PROCEDEAZA:
Costita portionata,spalata,bine scursa,se prajeste in tigaia cu ulei incins apoi se scoate pe o farfurie
Uleiul ramas se rastoarna in oala si se adauga ceapa tocata marunt,morcovul ras fin,ardeiul de asemenea cubulete,se amesteca totul iar dupa ce s-au inmuiat se adauga carnea,se acopera cu apa si se lasa la fiert 30min,timp in care se curata varza de frunzele patate apoi se taie fideluta
Dupa ce carnea este fiarta se adauga varza,eu nu o frec pentru ca este frageda iar la fiert se face terci
Cine are probleme de sanatate,o freaca cu sare,se lasa putin sa-si elimine sucul apoi se stoarce bine si se gateste
Deci se adauga varza se amesteca cu pasta de ardei,pasta de rosii sau rosiile curatate si pasate 1lingura rasa cu sare,crenguta de cimbru apoi se lasa la fiert15-20min

Dupa acest timp,se adauga borsul fiert separat,se potriveste de gust iar dupa cateva clocote se opreste focul.La acest bors,chiar daca-l numesc bors,eu nu pun nici un fel de verdeata,doar o crenguta de cimbru si una de frunze de telina intreaga dupa care o scot,asta cand am,pentru ca-mi place sa simt gustul de varza nu de leustean sau alte verdeturi care se pun in borsuri
Se serveste cu ardei iute
Pofta buna!
2022 este anul in care am avut porcul nostru dupa foarte multi ani si tot ce pregatesc are un alt gust cum a fost si acest bors care noua ne place foarte mult


  



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme