Iepure cu usturoi

Aceasta reteta nu mi-am imaginat ca va fi atat de buna,cu unele imbunatatiri adaugate de mine,de exemplu sosul care s-a lasat dupa fierberea iepurelui(am vazut la bucatarul Gordon preferatul meu),l-am rasturnat intr-un bol,l-am pasat cu blenderul,l-am trecut prin sita apoi l-am adaugat pe farfurie si a fostdeliciu maxim!
AVEM NEVOIE DE:
1iepure
2capatani de usturoi
2foi de dafin
500ml vin alb
500ml supa de carne sau legume
sare
fulgi de chili
cateva linguri cu ulei
cartofi
CUM SE PROCEDEAZA:
Carnea portionata,spalata,bine scursa,condimentata cu sare si piper,se prajeste intr-un vas mai incapator, putin in ulei impreuna cu usturoiul curatat si dafinul
 se adauga apoi vinul,supa,1lingurita cu sare si se lasa la fiert incet 1h pe aragaz sau in cuptor
Dupa ce carnea este fiarta,se scoate pe un platou,se scoate si dafinul,sosul ramas se paseaza cu blenderul vertical,se trece prin sita si se pune intr-un bol
Se serveste pe farfurie carne,alaturi piureul de cartofi si deasupra sos
Daca mai aveti si o salata,chiar e nebunie curata!!
Pofta buna!



 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme