Chiftele de dovlecei

Mi-a adus Costel de la gradina prima recolta de dovlecei si direct in chiftele m-am bagat pentru ca ne plac,sunt bune si sanatoase.
La cuptor inca nu am facut dar mai am timp!
AVEM NEVOIE DE:
1kg dovlecei sau mai putin,depinde daca va plac
1ceapa
2morcovi
2capatani de usturoi dupa gust
3legaturi de marar
3oua iar in zilele de post se adauga 2-3linguri cu pesmet
2cartofi fierti
sare
piper
faina
ulei pentru prajit
CUM SE PROCEDEAZA:
Dovleceiii spalati,curatati de coaja,rasi fin,se pudreaza cu putina sare,se amesteca usor apoi se pun intr-o sita si se lasa sa se scurga
In acest timp se curata restul legumelor si de asemenea se rad fin,ceapa se taie marunt,usturoiul pisat,se pun intr-un castron,se adauga cartofii rasi sau pasati,dovleceiii bine storsi,ouale,verdeata,sare,piper si totul se amesteca foarte bine
In cazul zilelor de post,se adauga pesmetul
Se observa ca dovlecelul chiar daca a fost bine stors,tot isi lasa apa,de aceea eu pun ceva sub castron ca sa stea inclinat sau rastorn compozitia direct in sita si de acolo iau cu lingurita
Cu lingurita se ia din compozitie,se trece prin faina,se formeaza chiftelele in palme apoi se pun in ulei la prajit
Dupa ce s-au rumenit,se scot pe un platou
apoi se servesc cu piure de cartofi si salata verde sau fiecare cum doreste!
Pofta buna!
Sfatul meu,la prajit puneti ulei mai putin pentru ca dovlecelul stim cu totii(noi femeile) ca absoarbe mult ulei


 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme