Compot de caise pentru iarna

Anul asta multe caise au fost la gradina,am facut doar gem pentru copii pentru ca este singurul dupa care mor cu totii si acum cateva borcane cu compot sa vad daca sunt cereri,daca nu,vor ramane la mine!
AVEM NEVOIE DE:
caise
zahar
putina sare
Nu am pus cantitatile fixe pentru ca fiecare face cat doreste si cate fructe are,important este modul de preparare
CUM SE PROCEDEAZA:
Caisele alese sa fie sanatoase,spalate,se pun in borcane curate dupa care se umplu borcanele cu apa si se rastoarna apa intr-o oala iar in plus se mai adauga 1cana cu apa,aici se adauga cate 1lingura cu zahar pentru fiecare borcan sau dupa gustul fiecaruia si putina sare,cat se ia in trei degete sau invartesti de doua ori cu solnita apoi se lasa la fiert pana da in clocot si zaharul este topit,se opreste focul si oala se lasa sa se raceasca bine
Eu am pus si un baton mic de scortisoara dar daca sunt aromate caisele,nu va sfatuiesc

  Dupa ce s-a racit,se umplu borcanele cu sirop,se infileteaza bine capacele apoi se sterilizeaza borcanele 10min din momentul in care clocoteste apa.
Se scot borcanele si se racesc in patura,eu le las pana a doua zi acolo apoi le scot,se eticheteaza si se depoziteaza la camara
 Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme