Curcan si ciuperci cu smantana

Am cumparat cateva aripi de curcan,am facut o oala de bors cu taitei iar ce mi-a ramas am adaugat si cateva ciuperci,le-am facut cu smantana pentru ca ne place mult,mai ales mie!
Nu am facut poze pentru ca nu stiu dece dar am avut impresia ca am mai postat asa ceva ca doar nu-i prima data cand fac dar m-am inselat!
AVEM NEVOIE DE:
2aripi de curcan
500g ciuperci
1ceapa
4linguri ulei
50ml vin alb
200ml smantana de gatit lichida
1lingura cu faina
sare
CUM SE PROCEDEAZA:
Aripile portionate,spalate,pudrate cu putina sare,se rumenesc in ulei apoi se scot pe o farfurie.
In uleiul ramas se caleste ceapa,ciupercile feliate,se adauga carnea,se amesteca totul dupa 2-3min se adauga vinul,o cana cu apa,1/2lingurita sare si se lasa la fiert incet
Dupa ce carnea este fiarta,se potriveste de gust apoi se adauga amestecul de smantana cu faina cu focul mic,se amesteca usor iar cand sosul s-a ingrosat,se mai potriveste odata de gust apoi se opreste focul si se serveste cu mamaliga si castraveti murati sau o salata de sezon
Pofta buna!
  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme