Gem de rubarba,zmeura si capsuni

Cu ocazia asta,mi-am golit fructele din congelator pentru ca deja sunt aproape pe terminate zmeura si capsunile la piata iar eu nu am pus la loc de unde am luat!!😁😁
AVEM NEVOIE DE:
1kg rubarba
zmeura
capsuni
1kg zahar
1lamaie
Cantitatile de zmeura si capsuni nu le stiu,am scos pungile din congelator si le-am rasturnat in vasul de pe foc!😃😃
CUM SE PROCEDEAZA:
Rubarba cu capetele taiate,spalata,apoi taiata cuburi,se pune in vasul de tuci sau alt vas cu fundul dublu,se adauga restul de fructe congelate,zahar,un praf de rare bineinteles,cred ca v-ati obisnuit cu mine,se amesteca totul apoi se pune vasul pe foc mic la inceput,se aduna spuma care se formeaza apoi se mareste focul,amestecand din cand in cand
Dupa ce gemul s-a ingrosat,se stoarce bine lamaia,se amesteca totul,se mai lasa pe foc cateva clocote,apoi se opreste focul si se pune gemul fierbinte in borcane curate,se infileteaza bine capacul,se intorc borcanele sprijinite pe capac sa-si formeze vidul,se lasa asa 15-20min apoi se eticheteaza si se depoziteaza la camara.
  
Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme