Tarta vegan cu dovleac

Prietenii de la Dr Oetker lanseaza tot felul de provocari iar eu cand pot si am ce-mi trebuie raspund.
De aceasta data daca tot am dovleac din belsug de la gradina,voi raspunde la toate daca e vorba de el,problema e ca initial trebuia sa se numeasca cheesecake dar cineva mi-a atras atentia ca nu are branza,de ce sa-l numesc asa si i-am schimbat numele in tarta.
Ei bine,vreau sa va spun ca are un gust senzational iar eu foarte rar spun asa ceva,doar cand acel ceva ma da pe spate si de aceasta data m-a dat.😍😍
AVEM NEVOIE DE:
BLAT:
150g curmale fara samburi
90g seminte de dovleac crude
90g miez de nuca
CREMA:
200g dovleac curatat
150g caju
500ml suc de portocale proaspat stors
120ml sirop de artar
1lingurita scortisoara
60ml ulei de cocos
esenta de vanilie
6foi de gelatina
CUM SE PROCEDEAZA:
Pentru blat,se mixeaza in blender nucile si semintele de dovleac,la final se adauga curmalele,iar dupa procesare,se rastoarna intr-o forma de tort cu hartie de 20- 24cm diametru  si se formeaza blatul dupa care se lasa deoparte
 Intr-un vas pe foc se pune sucul de portocale, alunele caju si dovleacul ras si se lasa pana scade,amestecand sa nu se lipeasca
Este foarte important ca sa nu se inlocuiasca cu altceva alunele caju,pentru ca ele detin tot secretul iar cine cunoaste,din caju se face lapte,chiar si branza(eu am facut lapte si este nemaipomenit de bun)
Cat se raceste putin dovleacul,se hidrateaza gelatina in 25ml apa rece apoi se topeste pe bain marie
Se rastoarna in blender dovleacul,se adauga scortisoara,uleiul de cocos,siropul de artar,un praf de sare iar dupa ce s-a format o pasta se adauga gelatina topita si se mai invarteste odata
Se rastoarna pasta peste blat,se niveleaza si se lasa la frigider pana a doua zi
Se scoate pe un platou si se orneaza dupa imaginatie
Eu am ras cateva fasii de dovleac,le-am fiert in putin suc de portocale cu o bucatica de baton de scortisoara,dupa ce au fiert si s-au racit,le-am rulat si le-am pus deasupra impreuna cu cateva seminte de dovleac.
Sa va fie de folos!



 


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme