Somon cu garnitura de legume

Am fost la cumparaturi pe pofte!😂😂
Am luat somon,legume congelate iar restul le vedeti in retetele urmatoare😏😏
Am facut legumele respective trase la tigaie in unt dar parca mai trebuia ceva,asa ca i-am adaugat putin orez rosu fiert pe care-l aveam si uite asa am mancat de m-am lins pe degete!!😄😄
AVEM NEVOIE DE:
2buc.somon proaspat
1punga cu legume congelate
1ceasca mica cu orez rosu(50-60g)
3catei de usturoi
1lingura unt sau 2 linguri ulei de masline in post
sare
piper

CUM SE PROCEDEAZA:
In tigaia cu unt,se rastoarna punga cu legume fara sa fie decongelate,usturoiul curatat, focul mic,cu capac iar dupa 4min se amesteca
Dupa ce legumele s-au inmuiat,s-a evaporat apa din ele si au prin aroma de la usturoi,se adauga orezul fiert separat in apa cu sare si scurs
  Dupa omogenizare se opreste focul.
Somonul spalat,uscat,condimentat cu sare si piper,se pune pe gratarul bine incins iar dupa ce este bine facut,se scoate pe o farfurie.
Eu daca nu am gratar,l-am pus in tigaia Tefal cu pielea in jos, cu un strop de ulei de masline,am pus capacul,dupa 3-4min.l-am intors iar dupa alte 4min l-am scos
Pe farfurie se pun legume,deasupra somonul,alaturi 1/2lamaie pentru ca e necesara si ornata cu rozmarin/
Pofta buna!

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme