Curry de linte cu dovleac

Am taiat un dovleac pentru supa crema si ce mi-a ramas,n-am vrut sa-l pun la congelator,am cautat pe Google retete pana am dat de asta care mi s-a parut mai increzatoare(v-am spus ca nu mai am incredere dupa cate "plase"am luat,nici asta nu e tocmai corecta dar am ajustat-o eu sa fie cat de cat)
AVEM NEVOIE DE:
1cutie de linte Sun Food
1ceapa
1vanata
1cm ghimbir ras
1ardei iute
500g dovleac
80g pasta rosie curry
200ml lapte de cocos
1cana zeama de legume
3linguri ulei
sare
1ceasca cu quinoa,eu am avut un amestec de quinoa cu bulgur frantuzesc(nu-i ca al nostru)
1lime
1lingura unt sau ulei de masline in post
CUM SE PROCEDEAZA:
In vasul cu ulei se pune ceapa taiata marunt,vanata cubulete,iar cand au devenit aurii,se adauga ghimbirul ras,ardeiul taiat marunt,pasta de curry,se amesteca totul bine,se lasa pe foc cateva minute
Se adauga apoi dovleacul curatat si taiat cubulete,laptele si supa de legume,putina sare
iar cand dovleacul este aproape fiert,se adauga lintea scursa,2-3rondele de lime se mai lasa cateva minute pana scade apoi se opreste focul
Semintele de quinoa se spala in cateva ape reci sa dispara mirosul care predomina in ele apoi se pun intr-un vas cu 3cesti cu apa si se lasa pe foc mic sa fiarba
Dupa ce a absorbit toata apa,se pune capac,se lasa 5min apoi se amesteca cu unt si putina sare
Pe farfurie se pune un pat de quinoa,deasupra curry si se serveste
Pofta buna!






0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme