Mic dejun cald

Se mai gaseste pe aici un astfel de mic dejun dar asta e altfel,problema e ca-mi trebuiau oua de prepelita pentru ca sunt mai mici iar cel de gaina dupa 2min cand am deschis usa cuptorului nu mai era la locul lui si zic,na belea ca mi-a furat cineva oul dar era in tava!😅😅
AVEM NEVOIE DE:
2felii de paine taiate mai gros
4felii de cascaval
4felii de sunca presata,eu am avut salam
1ceapa rosie mare
1rosie
4oua de prepelita
50g unt
sare
piper
oregano


CUM SE PROCEDEAZA
Feliile de paine unse cu unt,se pune pe fiecare cate doua felii de cascaval
  apoi doua felii de sunca
Ceapa rosie curatata,se taie de la mijloc rondele  mai late si una din ele se pune deasupra peste sunca,in interior cubulete mici de rosie,putina sare,se sparg cate doua oua de prepelita,se condimenteaza cu sare,piper,putin oregano apoi cele doua felii se pun pe hartie de copt in tava
La cuptor va sta 10min doar cat se face oul apoi se serveste imediat
Pofta buna!

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme