Iepure la cuptor cu ciuperci

Cand am facut saptamana trecuta iepure la tava,am oprit jumatate si acum l-am facut tot la cuptor dar cu ciuperci,bun si asta!
AVEM NEVOIE DE
500g carne de iepure
280g ciuperci(o cutie)
200g rosii cubulete Sun Food
200ml vin rosu
3linguri ulei de masline
1capatana de usturoi
sare
piper
putin cimbru
CUM SE PROCEDEAZA
Carnea portionata,condimentata cu sare,piper,cimbru si usturoi pisat pus peste bucatile de carne,se pun apoi in tava unsa cu ulei,se adauga vinul,aceeasi cantitate de apa,se acopera cu hartie de aluminiu si la cuptor va sta 40min la 200grade
Dupa acest timp,se scoate tava,se adauga ciupercile,rosiile si se mai lasa 30min la 180de grade
Se serveste imediat cu acritura de sezon,eu am avut salata de varza rosie


  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme