Dulceata de visine cu rubarba

Am primit cateva visine  pentru dulceata,mi-au ramas cateva tije de rubarba,le-am amestecat si bine am facut pentru ca gustul este fantastic de bun,de aroma nu mai vorbesc!


AVEM NEVOIE DE
2kg visine
3tije de rubarba
1lamaie
2kg zahar
3cuisoare
CUM SE PROCEDEAZA
Visinile spalate,curatate de codite si samburi,se pun in vas,se adauga rubarba cu capetele taiate,spalata apoi taiata rondele si zaharul
Se lasa acoperit 2h apoi se pune pe foc amestecand pana se topeste zaharul

Se da focul mare si se aduna spuma care se formeaza si amestecand continuu
Dupa 30-40min de fiert,daca s-a ingrosat suficient,se stroarce lamaia,se amesteca,se mai lasa 3-4clocote apoi se opreste focul
Poate va intrebati de ce nu fac testul sa vad daca este suficient de legata
Dragii mei,pana la varsta pe care o am,am facut dulceata si gem mai multe decat anii mei,asa ca nu mai am nevoie de testari,imi dau seama dupa lingura,daca se prelinge mai greu siropul de pe lingura de lemn,este gata dar daca totusi mi se pare ca ceva nu-i in regula,o las in vas pana a doua zi iar asta este cea mai sigura testare pentru mine,daca mai trebuie fiarta sau nu
Se pune dulceata fierbinte in borcane curate,se infileteaza bine capacele,se rastoarna borcanele sa se sprijine pe capace sa se formeze vidul iar dupa 20min se eticheteaza si se depoziteaza la camara

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme