Mic dejun burger

Mi-era pofta tare de astfel de mic dejun si cand am mers la LIDL dupa ceva cumparaturi,am vazut burgeri de pui,am cautat si chifle,le-am luat si pe ele iar restul ingredientelor le aveam acasa,si uite asa mi-am facut pofta ce-am poftit!!!
AVEM NEVOIE DE
burgeri
chifle
2castraveti murati 
1ardei kapia
frunze de rucola
sos de usturoi
ketchup
CUM SE PROCEDEAZA
Se pun burgerii pe grill si jumatatile de chifle la fel,doar cat se incalzesc,apoi pe fiecare jumatate de la baza se pun frunze de rucola apoi burgerul,rondele de castraveti,rondele de kapia
  
apoi sos de usturoi,ketchup,se acopera cu jumatatea de chifla ramasa si se serveste
Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme