Peste in sos de rosii

 Am avut un somn mai mare,capul si coada am facut bors preferatul familiei iar restul l-am prajit dar fiind gras,nu prea a avut succes asa ca am adaugat peste ele multe rosii si a iesit nebunie!


AVEM NEVOIE DE

bucati de somn

20ml ulei

4linguri faina

sare

piper

500g rosii bine coapte

4catei de usturoi

1frunza de dafin

1lingurita oregano uscat

CUM SE PROCEDEAZA

Bucatile de peste spalate,uscate pudrate cu sare,se trec prin faina apoi se rumenesc putin in ulei apoi se scot si se pun intr-o cratita

In blender se pun rosiile spalate,taiate,usturoiul,oregano,se mixeaza totul foarte bine apoi se rastoarna peste peste,se adauga dafinul,2-3linguri ulei de la prajit,1/2lingurita cu sare,piper dupa gust si se lasa pe foc pana scade


Se serveste imediat cu paine sau mamaliga


Pofta buna!   
2022 de aceasta data am avut cod,de mult nu am mai facut asa ceva!

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme