Cheesecake reinventat cu ghimbir

 Am adus de mult timp aceasta reteta din Franta cand am fost la copii,nu am facut-o pana acum pentru ca nu am gasit biscuiti cu ghimbir si cu alti biscuiti si-ar fi pierdut tot farmecul si gustul

In sfarsit i-am gasit si imediat m-am pus pe treaba;l-am facut reinventat pentru ca este ca o prajitura cu foi nu este cheesecak-ul in format original pe care-l stie toata lumea iar gustul este fantastic!


AVEM NEVOIE DE

6-8 lime

500g branza Mascarpone

400ml frisca lichida

100g zahar pudra

esenta de vanilie

500g biscuiti cu ghimbir


CUM SE PROCEDEAZA

Intr-un castron se mixeaza branza,esenta de vanilie,coaja rasa de la 4lime,zahar si 150ml suc de lime stors


Dupa omogenizare se adauga frisca batuta tare si se amesteca usor cu o spatula si se lasa deoparte

Biscuitii rupti se pun in blener si se piseaza apoi se scot intr-un bol



Pe un platou se pune inelul de la o forma de tort cu diametru de 24cm,in interior se pun 4-5linguri cu crema,dupa nivelare se pun tot atatea linguri cu biscuiti pisati si se intind cu atentie pe toata suprafata(mai usor,se pun biscuitii cu mana pentru ca exista riscul sa se amestece cu crema daca se foloseste o lingura),peste biscuiti se pune din nou crema si tot asa pana se termina,ultimul strat fiind crema



Se lasa tava la frigider pana a doua zi,cand se scoate,se trece de jur imprejur cu un cutit,se elimina inelul apoi se orneaza cu biscuiti si felii de lime pe care eu nu le-am avut


Se taie si se serveste




Sa va fie de folos! 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme