Dorada file la gratar

 L-am vazut intr-o zi pe chef Sorin Bontea pregatind aceasta reteta si cum eu sunt fan peste,mi-am luat ingrediente si l-am dat gata pe sotul meu 
Foarte,foarte buna a fost ar fi trebuit ca dorada sa fie mai mare pentru ca am mai fi vrut dar cu alta ocazie!

AVEM NEVOIE DE
2buc.dorada
5cartofi
4rosii uscate in ulei
2linguri masline fara samburi taiate marunt
4linguri ulei de masline cu aroma de busuioc
sare
piper
microplante
100g ciuperci shimeji

 
CUM SE PROCEDEAZA
In primul rand se curata cartofii,spalati,taiati cuburi,se pun la fiert in apa cu sare
Dorada curatata de solzi si intestine,spalata,se scot fileurile,se pudreaza cu sare si piper apoi se lasa deoparte

 
Cartofii daca au fiert bine se strecoara,se pun intr-un castron,se paseaza cu furculita,nu trebuie bine pasati,doar zdrobiti,apoi se adauga maslinele,rosiile taiate marunt si se amesteca bine

 se adauga ulei,se amesteca din nou bine iar la final se potriveste de gust 
Fileurile se pun pe grill cu pielea in jos si se lasa 1min,se intorc si se mai lasa 30sec apoi se scot pe o farfurie
Cu doua linguri se ia din cartofi si se trece dintr-una in alta obtinand o forma lunguiata,se pun cate doua sau trei pe farfurie,alaturi cate doua fileuri si microplante stropite cu putin ulei cu busuioc si ciuperci

 Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme