Bors de miel

 Mai am o singura postare cu acest bors si face parte din primele postari de retete cand mi-am facut blogul de aceea m-am gandit s-o mai scriu odata
Borsul de miel este totul pentru mine in ziua de Paste,daca nu am asa ceva nu spun ca-i sarbatoare,nu vreau nimic altceva decat acest bors care mi-aminteste de mama,fiind reteta personala.

 AVEM NEVOIE DE
carne de miel pentru bors
1ceapa
1morcov
1ardei gras
1tija Apio
1cartof
3linguri pasta de ardei
1cana suc de rosii
2leg.stevie
2leg.loboda rosie
2leg.leustean
1lingura orez
1lingura sare
1l bors


 

CUM SE PROCEDEAZA
Carnea portionata,spalata,se pune in oala cu apa si putina sare pe foc iar dupa ce a fiert si la suprafata a iesit spuma neagra,se opreste focul,se arunca apa,se clateste carnea sub jet de apa pentru a indeparta mai bine spuma,oala se spala si ea,apoi se pune din nou pe foc la fiert
Cand apa incepe sa fiarba,se adauga ceapa,tija de Apio si ardeiul taiate cubulete iar morcovul curatat si ras(eu asa procedez)

 



 Dupa 10min de fiert se adauga stevia,loboda si o legatura de leustean curatate,spalate si taiate marunt,dupa alte 10min pasta de ardei,sucul de rosii,cartoful curatat si taiat cuburi sau sferturi,1lingurita cu sare apoi se mai lasa 10-15min sa fiarba incet
Dupa ce carnea este fiarta,se adauga orezul,borsul fiert separat,se potriveste de gust apoi leusteanul ramas si dupa 2-3clocote se opreste focul.

 Se serveste cu ardei iute si pofta buna!

Sa nu va uitati dupa smantana,pentru ca eu nu folosesc la nici o ciorba,fac exceptie ciorba de burta si radauteana!
Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme