Burgeri din carne de strut

 Mi-a recomandat o prietena  ferma de struti unde au la vanzare tot felul de produse proaspete dar si preparate,ei bine nu am stat pe ganduri pentru ca eu sunt curioasa din fire si vreau sa incerc tot de-i nou pentru mine si am facut o mica comanda pentru inceput ca sa testez gustul,dar mai intai sa va spun cate ceva despre carnea de strut,pana cautati voi pe Google
Carnea de strut este o carne foarte sanatoasa,mai slaba in calorii decat cea de pui sau vitel,iar gustul nu seamana nici cu puiul dar nici cu vanat
Contine foarte mult Omega 3,6,9,foarte mult fier,vit.E,pe langa multe alte vitamine,este o carne curata pentru ca nu contine hormoni sau alti aditivi de crestere,este foarte buna pentru copii,pentru femei insarcinate cat si pentru persoane care sunt anemice
Din produsele comandate am incercat prima data acesti burgeri,i-am mancat eu pe amandoi dar cred ca daca mai aveam nu puteam sa ma opresc atat de buni sunt iar carnea luata separat,are un gust super bun,chiar nu am cu ce s-o asociez

 
AVEM NEVOIE DE
2burgeri
2chifle
frunze de salata
1ceapa verde
1rosie
1ardei kapia
microplante
cascaval feliat subtire
sare
sos Remoulade

 CUM SE PROCEDEAZA
Pe pachet are si reteta,a fost binevenita pentru ca am imbinat ce scria acolo cu ce stiam eu iar rezultatul a fost wow!
Am pus burgerii pe hartie de copt apoi pe tigaia grill incinsa

 
i-am lasat in jur de 5-6min,timp in care i-am intors cu paleta si cand au fost gata i-am tinut pe o farfurie la cald

 Chifleletaiate pe jumatate,se pun si ele pe grill sa se incalzeasca,apoi pe jumatatea de la baza am pus frunza de salata,deasupra carnea,apoi felia de cascaval

 au urmat apoi rondele de ceapa verde,rondele de kapia

 o rondea de rosie,putina sare,cateva microplante,sos Remoulade si am acoperit cu jumatatea de chifla ramasa

 

I-am mancat imediat ca nu mai puteam de pofta si da,sunt bestiali ca sa zic asa!

Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme